Grafické studio JZD > Služby > Tvorba a servis webů

Internetové poradenství

Poradenství je ve své podstatě hledáním kompromisu mezi vaší a naší zkušeností s provozem internetových stránek. Na jedné straně jsou vaše zkušenosti ve vašem oboru a na straně druhé my, se zkušenostmi z oboru tvorby a správy webů. Cílem poradenství je to, abyste získali jasnou a podrobnou představu o problematice vašeho internetového projektu.

Výstupy poradenství

  • Podklady pro výběrové řízení

    - výsledkem může být přesná zadávací studie, která by měla být základem pro výběrové řízení na jakýkoli internetový projekt. Vyvarujete se tak špatně definovaným cílům, požadavkům a parametrům, které činí výberové řízení zmatečnými a ohrožuje tak celkový kladný výsledek projektu
  • Smlouva o dílo

    - výstupem našich společných setkání a konzultací může být též základní podklad pro budoucí smlouvu o dílo, servisní smlouvu atd...

Internetové poradenství se zaměřuje

  • Koncepce a cíle webu

    - Na základě podrobné analýzy vašich přání a představ dokážeme identifikovat a přesně popsat, jakým směrem byste se měli s webem ubírat a co by vaše internetové stránky měly umět.
  • Obsah a struktura webu

    - Poradíme vám jaké, kdy a kam na web umístit informace tak, aby byl váš web co možná nejsrozumitelnější a poskytoval správné informace na správném místě. Cílem struktury webu je poskytovat informace postupně, od obecných charakteristik (výhod a určení), přes podrobnější specifikace, až po speciální informace pro odborníky nebo fanoušky. Uznejte, že je v 99% případů nesmysl, aby na hlavní straně webu byla informace o změně tištěného spoje v dálkovém ovládání pohonu žaluzií nebo montážní návod
  • Prodejní koncovka webu (konverze)

    - Na základě vašeho druhu zboží či služby se společně s vámi zamyslíme nad tím, jaký typ zakončení návštěvy(konverze) je pro vás nejvhodnější. Je rozdíl jestli prodáváte prázdná cédéčka nebo parkovací systémy pro letiště a nákupní centra. Cédéčka můžete prodávat přes e-shop, ale parkovací tak prodáte jen těžko. V takovém případě je pro vás úspěšná koncovka, když vám klienti napíší zkrze poptávkový formulář, zavolají, partneři si stáhnou manuály, objednají se na školení.
  • Grafika webu

    - Na základě vašich cílů, cílové klientské skupiny, vašich možností poskytnout podklady a v neposlední řadě i finančních možností navrhneme alespoň jedno z možných grafických řešení webu